Vem är jag och vem är han?

Jätte många skriver i bloggen att dom inte vet vem vi är och att dom skulle vilja veta mer om oss, så därför tänker jag berätta lite om mitt liv och sedan så är det upp till Elie om han sedan vill skriva om sitt liv.

Ejmen japar heter jag och är 20 i september, på dagarna brukar jag jobba på en Telia butik på Torp i Uddevalla, Jag har till och med börjat träna nu så att man får den där fina strandkroppen 2009 jag vet att det är 2008 nu men jag tänkte att mina kompisar skulle få njuta lite utav alla tjejer som nästa år kommer att dö för mig. =) Men men skämt åt sido, aa jag vet inte vad jag skall skriva mer ni får väl läsa bloggen och följa den ett tag så skall ni få lära känna oss väldigt bra!

Mvh Ejmen.J                                           

                                                                           

Kommentarer
Postat av: trogen läsare

är du singel?

2008-05-07 @ 01:01:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0