Varför behöver man jobba?

Nu var precis gubbarna här och hälsade på, svin kul *NOOOOOOOt* att se dom vara lediga och bara kan gå runt och steka i solen och bara ha det skönt det gör att man blir sugen på att byta jobb, men vart skulle jag ta vägen =s?
Nää jag får nöja mig med mitt jobb för det finns många som just nu står på saab eller någon annan industri och sliter som djur medans jag kan sitta här och blogga och ha ett socialt jobb där jag träffar allt från blattar till svennar och även hundar ibland!

Men men snart är det helg och då är jag ledig lördag, söndag och måndag, för skönt är det =) Men frågan är vad händer? Är inte ni sugna på en stor hemma fest med massa sköna människor och bara umgås. A det hade varit fint.

Nu kom jag på en sak, vi kan ju ha fest hemma hos Tony, en liten fest iaf =) Alla som vill får komma ta med egen sprit. Vi SES

Mvh E2


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0