Söndag!

Idag känner jag mig som en helt ny människa, jag menar nu när jag har slutat ljuga så kan ju sova med gott samvete.
Jag kan även tänka mig att Elie känner sig som en helt ny människa, han har slutat dricka på kvällarna, och det mår han jätte bra av!=) Jo föresten jag måste ekränna en sak för alla underbara läsare, tack vare er så kommer jag och elie att kunna lägga ner mer energi på bloggen pga att ett par företag har hört av sig och skulle vilja göra reklam på våran blogg. Skit gött att snart ha en större hemsida än Blondinbella. Men men nu skall jag dra út och sätta mig i solen.


Mvh Ejmen.J

Kommentarer
Postat av: raki

hmm har företag hört av sig?? du skulle ju sluta ljuga...el va det också en lögn?

2008-05-04 @ 22:16:28
Postat av: carro

Skulle inte du sluta ljuga Ejmen, du är fan helt otrolig

2008-05-04 @ 23:28:08
URL: http://www.carroojohansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0