Någon som kan?

Igår bestämde jag mig för att åka till Trollhättan och nu är jag här.

Jag känner mig alltid dum i huvet när jag åker tåg. Anledning? Jo, dom jävla utfällbara borden!
Där sitter jag och mår bra på tåget och bestämmer mig för att köpa en kaffe. Lägger ifrån mig boken och ska fälla ut bordet för kaffet är varmt som fan. MEN NEJ! Jag får inte till det? Hur fan gör man? Läser den "förklarande" skissen på sätet men jag fattar fortfarande inte.
Nu svettas jag, alla kollar på mig och jag kan inte ge upp. Efter två minuters svettande kollar jag runt och jag märker att ingen har sitt bord utfällt. Är det ingen som vet hur man gör eller? Till slut harklar sig gubben framför mig, jag har knullat upp hans bekvämlighet tror jag. Jag skiter i allt, sveper i mig mitt, numera kalla, kaffe och fortsätter att läsa i lugn och ro. Det halvutfällda bordet använder jag för att hänga upp jackan. Fuck you bordjävel, jag vann!

Idag har jag varit ute med milfen, skönt med sol ihih.

Ps. "Elie, you are more desired than 72% of all people." / Facebook

Kommentarer
Postat av: Dana

I guess I belong to the 28% of the peeps then =|

2008-05-11 @ 16:54:15
Postat av: sääm

jepp me to hääääähä;P

2008-05-11 @ 22:30:41
URL: http://samira-y.blogspot.com
Postat av: Shams

Jag är eliten av the desired, ALLA nyimport dööööör för mig.. DÖÖÖÖÖÖÖÖR

2008-05-12 @ 00:59:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0