I would name her rock n' roll

tjaw!


Tentan igår gick rätt bra tror jag, för er som undrar... Idag är det städdag och tvätt och sånt.
Jag har lyssnat på The roots - The seed i en timma nu, jag tror jag fått mina grannar att gilla den. pHätT skön iaf




Idag har jag även upptäckt att Våra bästa år är världens coolaste serie! *spoiler* Alla som dog har i själva verket inte dött! utan hamnat på någon tropisk ö någonstans och kan inte komma därifrån :O :O :O :O :O . Vill bara somna nu och vakna upp kl 12.50 imorgon så jag kan se fortsättningen.

Kommentarer
Postat av: Dali

först av allt lello, orka jämföra bloggar o tävla mot mig, trodde vi stog på samma sida, ska säga till syrran att inte prata med dej mer så de så =P (jani som om hon skulle lyssna på mig..NOT haha) jaja du är BÄST =) nöjd? aa putte är Ejman förstog jag efter ja skickat till dej, ja gillar putte, putte snäll =)

2008-05-06 @ 15:26:19
Postat av: Anonym

kan ni inte berätta lite om er själva.
intressen osv.

2008-05-06 @ 22:18:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0